dinsdag 31 mei 2016

31 MEI

Zodra ik vanmorgen m'n ogen open doe weet ik het.
Bijzondere dag vandaag.
Geboortedag van Roel.
Als hij hier op deze aarde nog zou leven zou ik vanavond een borrel bij en op hem drinken.
Zou ik een kadootje hebben gekocht voor hem.
En zou ik hem hebben gezoend dat het daverde!
Enne....zou ik hem ook hebben gepest; want zijn volgende verjaardag zou z'n 50e zijn!!!

Geen sprake van al deze dingen!

Hij is al 11 jaar niet meer bij ons op deze aarde, in deze wereld......

Vanmiddag ga ik even bij zijn graf staan.
Zomaar stil.
Allerlei gedachten duikelen door mijn hoofd.

't Is wel goed om hier even te zijn.
Om hier even te staan.

Om even weer echt te voelen dat het wel, op een bepaalde manier, 'went' dat hij er niet meer is.
Maar om ook weer echt te voelen dat het nooit meer overgaat,
die pijn en dat gemis!

1 opmerking: